khairul syuhaidah zainal



Wednesday, October 9

#7 - Who's That Bitch?


Hi. Now dah pukul 4 a.m. and I still can't close my eyes. Aku tktau asal malam ni susah sgt nak lelap. Dgn membe aku tu reply whatsapp sekejap2. Menyirap je sy dgn dia tu. Nasib baik membe *cough*. I hate slow texters you know. Kita taip main laju lagi and then 10minit lepastu baru dia reply. Superghhhh!!! *tagline One Piece* kekekekeke.



To be honest, rindu gila kat Lala. Membe baik kot kat uitm. Nak pergi mana2 mostly mesti dgn dia. Name it, library, jebat, bentara, bsn, pintu depan, classes, exam hall, pak lah and etc. Lulz. Lala mmg cracked habis, sape yg kenal aku tuu mmg tahu aku ni crack cemana tp Lala pun not bad bangang dia. Dia kalau aku ckp dia bangang, dia tak marah, dia lagi bahan aku balik. Celaka punya pumpuan. Kaki melantun tuu.



Pernah masa study week, seminggu dia tidur bilik aku. Mmg merempat la kitorang dekat lantai bilik. Kekekeke. Kulu kilir bawak brg dia dari tun ali ke tun hamzah. Dengan comforter kau, laptop eh, patung besau gadak tu , dgn bntal lagi. Pehh sebijik cam pelarian. Tinggal baju tak koyak je. Dengan stay up tak tidur buat 3 assignments Ent037 yg kena submit less than 48hours. Burning the midnight oil katenye. Haha taktau betul ke tak pepatah ni, main soooot je. Pukul 10malam start buat assignment pukul 12tghari tu kena submit. Pukul 11pagi baru start buat assignment ketiga. Betapa terfucked up nye kitorang. Dengan tak mandi, tak pakai baju kurung lari pergi kpp1 hntau assignment. (Time tu hari jumaat so wajib pakai baju kurung). Rinduuuu.



Part buat taik semua dgn dia. Dari minum air mesin al-hijrah buat2 mcm minum arak lepastu letak kaki kat atas mesin, conteng telur kucing pakai marker, buat hafazan dalam class Ctu001 pakai mp3 sbb tak hafal punya pasal, pergi class lmbat, bahan classmate nak2 si laukgirl, pergi jamuan rumah terbuka uitm lepastu tumpah kuah soto kat kain kahkahkah!!! , main kejau2 kat tun hassan dgn dak amy, main sorok selipar Lala smpai dia balik bilik tak pakai pape. Bangang tak bangang la. And yg paling tak boleh blah time modelling dgn dia. Pehhh, lepas modelling tu terus bertukar jadi model I ckp uolss. Ayat dia untuk haritu , kalau nak makan je ,' eh jap eh, model nak beli makan jap'. 'Model topup dah hbis, jom teman beli topup', ' ehh, model ada class pulak lepasni!'. Barai gelak dgn Lala lepas gi modelling tu. Mcm nak shoot muka dia pun ada gak. 



To Nordalilah bte Adlan :


Kalau part kencing org, kencing lecturer bagi kat kau. Tiptop.You are really good friend of mine. We almost shared everything, tears and joy, shirts, money. Aku selalu buat assignment dgn kau, courseworks pun mostly dgn kau. I already miss you. Kau la perempuan yang aku paling respect and pilihan terbaik untuk buat bestfriend. 


YOU ARE THE COOLEST BITCH THAT I EVER MET!!!!! HAMAGAD!!!


Kalau kita separate lepasni, I hope kita tak lost contact. Gossiping is a must ok. Banyak gila kenangan dgn Lala even though kita baru lepak sama dalam 5bulan, kalau nak cite mmg satu malam ah tak habis. And I really need to get some sleep. In 48hours, aku tidur 5jam je kau tahuuu. Morning!




Ok, time ni modelling untuk budak photography.

 
Class CTU001. tgk je tudung aku labuh masa ni, tp ada mp3 kat dalam. hahahaha

Ajet Ajet model je lala, kahkah.
Time ni jamuan perdana Uitm, baju raya kena kuah soto! Epic fail!

I found this very attractive, cehhh . <3

Our last night kat lendu for this sem. Thanks for the memories LALA LEMBU!



**I love you baby, thanks for the advices. Forever love, double infinity. 




peace out.









No comments: